I väntan på...
...att vi ska få upp nya bilder kan jag avslöja att det finns andra som också bloggar om Silas.
http://utflykt.blogspot.com/2006/08/silaskillen.html
http://utflykt.blogspot.com/2006/08/den-lilla-farbrorn.html
http://utflykt.blogspot.com/2007/04/silas.html
http://utflykt.blogspot.com/2006/08/silaskillen.html
http://utflykt.blogspot.com/2006/08/den-lilla-farbrorn.html
http://utflykt.blogspot.com/2007/04/silas.html

0 Comments:
Skicka en kommentar
<< Home