lördag, mars 17, 2007

Ett år!

Nu har det gått ett år och därmed dags för den aldra första födelsedagen.
Här är det kalas och pressenter för hela slanten.



Tja, är man ett så är man.

1 Comments:

Blogger Pixie said...

Ett stort GRATTIS världens bästa Silas!

(Hur kan det redan gått ett år?! kan man dock undra...)

20:31  

Skicka en kommentar

<< Home